Liste
Müşteri listesi bölümünde sizler, web sitenize kaydolan ve yayınlamış olduğunuz emlak ilanlarınızla ilgili olarak size istek ve talepte bulunan müşterilerinizin listesini görebilir ve müşteri listenizi yönetebilirsiniz.
# - Müşteri numarası. Müşteri numarası üzerine tıklayarak bilgilerde düzenleme yapabilirsiniz. Sütun başlığına(#) tıklayarak müşterileri ID’lerine göre sıralayabilirsiniz. Sütün başındaki metin kutusuna rakam/rakamlar yazarak Ara butonuna tıkladığınızda, ID’sinde o rakamı içeren tüm müşterileriniz ekrana listelenecektir.
İlk kayıt tarihi – ilgili müşterinin kayıt yapmış olduğu andaki tarihi gösterir. Sütün başlığındaki metne(ilk kayıt tarihi) tıklarsanız müşteri listesini kayıt tarihine göre sıralayabilirsiniz. Eğer belirli bir tarih aralığındaki müşteri kayıtlarını görmek istiyorsanız sütün başındaki metin alanlarına başlangıç ve bitiş tarihini girip ara butonuna basınız.
Ad – kayıtlı müşterinin adı. Sütün başlığına tıklayarak listeyi müşteri isimlerine göre alfabetik olarak sıralayabilirsiniz.
Soyad – sizi tarafınızdan gönderilen müşterinin soyadı. Sütün başlığına tıklayarak tabloyu müşterilerin soyadına göre alfabetik olarak sıralayabilirsiniz. Sütün başındaki metin kutusuna metin (harf/harfleri/kelimeyi) girerek listenizde o bunları içeren bir soy isim olup olmadığını arayabilirsiniz.
E-posta – eklenmiş olan müşterinin e-postası. Sütün başlığına tıklayarak tabloyu müşterilerin e-postalarına göre alfabetik olarak sıralayabilirsiniz.
İstekler – ilgili müşterinin yapmış olduğu tüm istekleri burada gösterilmiştir. Simgeye tıklayarak müşterinin tüm isteklerini inceleyebilirsiniz.
Durum – bu sütunda ilgili müşterinin durumu göstermektedir aktif, pasif veya silinmiş. Dilerseniz elle müşterinin durumunu değiştirebilirsiniz. Bu işlem için düzenle simgesine tıklayınız müşterinin durumunu değiştiriniz ve değişiklikleri kaydedin. Sütün başlığında açılan menüye tıklayarak müşterilerinizi durumlarına göre sıralayabilirsiniz.
Etiket – müşteri hakkında kısa bilgi. Sütün başlığına tıklayarak tabloyu müşterilerin etiketlerine göre alfabetik olarak sıralayabilirsiniz. Yeni bir etiket oluşturmak için tablonun sağ üst köşesindeki “Müşteri Etiketleri” metnine tıklayınız. Karşınıza mevcut etiket tablosu açılacaktır. Herhangi birini düzenlemek için düzenle simgesine, silmek için sil simgesine, yeni bir etiket için sağ köşedeki “Yeni Etiket Ekle” butonuna tıklayınız ve etiketinizi kaydedin.
Düzenle – eğer ilgili müşterinin profilini düzenlemek isterseniz, düzenle simgesine tıklayınız. Müşteri bilgilerinin olduğu yeni bir sayfa açılacaktır. Değişiklikleriniz yaptıktan sonra kaydet butonuna tıklayınız.
Çözüm Ortağına Gönder – ilgili müşteriyi çözüm ortağınıza göndermek isterseniz gönder simgesine tıklayınız. (henüz bu seçenek çalışmıyor)
Sil – ilgili müşteriyi listeden kaldırmak istiyorsanız sil simgesine tıklayınız..