İstekler
Müşteri İstekleri bölümünde sizler müşterilerinizin size yapmış olduğu tüm istekleri görebilir ve inceleyebilirsiniz.
# - İstek numarası. İstek numarası üzerine tıklayarak bilgilerde düzenleme yapabilirsiniz. Sütun başlığına(#) tıklayarak müşterileri ID’lerine göre sıralayabilirsiniz. Sütün başındaki metin kutusuna rakam/rakamlar yazarak Ara butonuna tıkladığınızda, ID’sinde o rakamı/rakamları içeren tüm müşterileriniz ekrana listelenecektir.
Tarih - ilgili müşterinin istek yapmış olduğu tarihi gösterir. Sütün başlığındaki metne(tarih) tıklarsanız müşteri listesini kayıt tarihine göre sıralayabilirsiniz. Eğer belirli bir tarih aralığındaki müşteri isteklerini görmek istiyorsanız sütün başındaki metin alanlarına başlangıç ve bitiş tarihini girip ara butonuna basınız.
Ad – istek yapmış olan müşterinin adı. Sütün başlığına tıklayarak listeyi müşteri isimlerine göre alfabetik olarak sıralayabilirsiniz.
Soyad - istek yapmış olan müşterinin soyadı. Sütün başlığına tıklayarak listeyi müşterinin soyadına göre alfabetik olarak sıralayabilirsiniz. Metin kutusuna harf/isim girerek ara dediğinizde o soyada sahip veya soyadında harf/harfleri barındıran müşteriler ekrana listelenecektir.
E-posta – istek yapan müşterinin e-postası. Sütün başlığına tıklayarak tabloyu müşterilerin e-postalarına göre alfabetik olarak sıralayabilirsiniz.
Emlak ID – budara istek yapılmış olan emlak ID’sini görebilirsiniz. İlgili emlak numarasına tıklarsanız o gayrimenkul ile ilgili ayrıntılar ekrana gelecektir. Sütün başlığındaki metin(Emlak ID) tıklanarak listeyi emlak numarasına göre sıralayabilirsiniz.
Durum – istek durumunu görebileceğiniz alandır, istek okunmamış, şimdiki, gelecek, arşiv, silinmiş (silinmesi gerekir) olabilir. Sütün başlığındaki metin(Durum) tıklanarak listeyi durumlarına göre sıralayabilirsiniz.
Site – burada isteğin hangi web sitesinden yapıldığını görebilirsiniz! İstek Domaza’da size ait kişisel sayfanızdan mı, yoksa Domaza domainlerinden(www.domaza.com.tr, www.domaza.ru, www.domaza.bg vs) birinden mi yapıldığını görebilirsiniz.
Çözüm Ortağına Gönder – ilgili müşteriyi çözüm ortağınıza göndermek isterseniz gönder simgesine tıklayınız.
Göster – göster simgesine tıkladığınızda, açılan sayfada yapılan istekle ilgili tüm detaylar – istek tarihi, emlak ID ve fotoğrafı, müşteri bilgisi, isteğini veya müşteri yorumunu görebilirsiniz.
Eğer ilgili müşteriyi çalışma ortağınıza yönlendirmek isterseniz, "Çalışma ortağına gönder" butonuna tıklayınız.