Gönderilmiş Müşteriler
Sizler sadece Türkiye’de gayrimenkul sunmaktasınız. (Rusya, Polonya, Almanya- sitemizin çevrildiği tüm dillerde) fakat yurtdışından da gayrimenkul satın almakla ilgilenen müşterileriniz var!
Sizler yurtdışında da gayrimenkul satmaktasınız, fakat orada ofisiniz yok ve müşterilerinize tam anlamı ile hizmet etme olanağına sahip değilsiniz!
Domaza sizlere bu probleminizi çözmeye yardımcı olacak olanağı sunmaktadır. Sizler müşterinizi ona o ülkede hizmet verebilecek olan çalışma ortağınıza gönderebilirsiniz. Sizin gönderdiğiniz müşteriye çalışma ortağınız satış işlemini gerçekleştirirse sizler de bu satıştan komisyon alacaksınız.
Gönderilmiş Müşteriler bölümünde sizin çalışma ortaklarınıza gönderdiğiniz müşteri listesini görebilirsiniz.
Üç şekilde müşteri gönderme imkanına sahipsiniz:
- Banner ile – web sitenize koyduğunuz çalışma ortağınıza ait bannera tıklayarak ortağınıza ulaşan ve gayrimenkul talebinde bulunan müşteri sizin tarafınızdan gönderilmiş müşteri olarak kabul edilir.
- İstek ile – eğer müşteri, sizin web sayfanıza kayıt(üye) olmuş ve Müşterilerim listenizde (link Müşterilerim -> liste) yer alıyor ve sizden gayrimenkul talebinde bulunmuş ise, sizler onu çalışma ortağınıza yönlendirebilirsini (gönderebilirsiniz). Bu işlemi Benim domazam -> Müşterilerim -> Liste bölümündeki tablodan ilgili müşterinin gönder (müşteriyi gönder) simgesi tıklanarak yapabilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi için buraya bakınız (Müşterilerin hiperlinki).
- Elle – müşteri sizin ofisinize gelmiş ve yurtdışında gayrimenkul satın almak istiyorsa, müşterinin bilgilerini girerek onu çalışma ortağınıza elle(manuel olarak) gönderebilirsiniz.
# - ilgili müşterinin numarası. Numaraya tıklayarak müşteri bilgilerini düzenleyebilirsiniz. Sütün başlığındaki karaktere (#) tıklayarak müşterileri numaralarına göre sıralayabilirsiniz. Sütün başındaki metin kutusuna rakam/rakamlar yazarak Ara butonuna tıkladığınızda, ID’sinde o rakamı/rakamları içeren tüm müşterileriniz ekrana listelenecektir.
adı – sizin tarafınızdan gönderilen müşterinin ismi. Sütün başlığındaki metne (Müşteri Adı) tıklanarak müşterileri isimlerine göre sıralayabilirsiniz. Sütun başındaki metin kutusuna harf/isim girerek ara dediğinizde, müşteri isminde o harf/ismi içeren tüm müşterileriniz ekrana listelenecektir.
soyadı - sizin tarafınızdan gönderilen müşterinin soyadı. Sütün başlığındaki metne (Müşteri Soyadı) tıklanarak müşterileri soyadlarına göre sıralayabilirsiniz. Sütun başındaki metin kutusuna harf/isim girerek ara dediğinizde, müşteri soyadında o harf/ismi içeren tüm müşterileriniz ekrana listelenecektir.
e-postası – müşterinin e-posta adresi. Sütün başlığındaki metne (e-postası) tıklanarak müşterileri e-posta adreslerine göre sıralayabilirsiniz.
ülkesi – müşterinin hangi ülkeden olduğu. Sütün başlığındaki metne (ülkesi) tıklanarak müşterileri ülkelerine göre sıralayabilirsiniz. Ülke bazında müşterilerinizi listelemek için sütün başındaki açılır menüden ilgili ülkeyi seçiniz.
bölgesi – müşterinin hangi bölgeden olduğu. Sütün başlığındaki metne (bölgesi) tıklanarak müşterileri bölgelerine göre sıralayabilirsiniz.
şehri – müşterinin hangi şehirden olduğu. Sütün başlığındaki metne (şehri) tıklanarak müşterileri şehirlerine göre sıralayabilirsiniz.
Ortak ID – çalışma ortağınızın ID numarası. Sütün başlığındaki metne (Ortak ID) tıklanarak ortaklarınızı ID numaralarına göre sıralayabilirsiniz. Sütün başındaki metin kutusuna rakam/rakamlar yazarak Ara butonuna tıkladığınızda, ID’sinde o rakamı/rakamları içeren tüm ortaklarınız ekrana listelenecektir.
Ortak Adı – çalışma ortağınızın adı. Sütün başlığındaki metne (Ortak ID) tıklanarak ortaklarınızı adlarına göre sıralayabilirsiniz. Sütün başındaki metin kutusuna harf/kelime yazarak Ara butonuna tıkladığınızda, ID’sinde o harfi/kelimeyi içeren tüm ortaklarınız ekrana listelenecektir.
Nereden – burada müşterinizi nasıl kaydettiğinizi(üye) ve çalışma ortağınıza gönderdiğinizi bulacaksınız. Banner ile gönderilenler, istek yapanlar veya elle(manuel) göndermeler.
Durumu – müşterinizin durumunu göreceğiniz bölüm - yeni, aktif veya pasif. Sütun başındaki açılır menüden ilgili durum seçilerek müşterilerinizi durumlarına göre sıralayabilirsiniz.
Gelişim – bu bölümde anlaşma safhasının hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz. Sözleşme kapsamında çalışma ortağı anlaşmanın ne durumda, hangi aşamada olduğunu belirtmek zorundadır: gönderilen müşteri, onay bekleyen, iletişim, yolculuk, sunum, gönderilen depozit, öz sözleşme, ilk ödeme, anlaşma imzalanması veya imzalanmaması.
Gönderdiğiniz müşteri çalışma ortağınız tarafından onaylanırsa, gelişimi otomatik olarak iletişim aşamasına geçmektedir.
Eğer gönderdiğiniz müşteri çalışma ortağınızın müşterileri listesinde mevcut ise, ortağınız müşteri gönderiminizi reddedebilir.